1. Algemeen
Deze voorwaarden gelden voor iedere aanbieding, behandeling en transactie tussen Beauty by Mo en een cliënt waarop Beauty by Mo deze voorwaarden van toepassing heeft verklaard, voor zover van deze voorwaarden niet door partijen uitdrukkelijk en schriftelijk is afgeweken.
2. Afspraken
Afspraken kunnen telefonisch, via mail, whatsapp, of in de salon gemaakt. Graag tijdig op de afspraak aanwezig zijn. Ben je toch later, laat het me dan weten. Indien je later bent, ben ik genoodzaakt om de behandeling in te korten, dit uit respect voor de volgende klant. Wanneer er niet meer voldoende tijd rest om de behandeling tot een kwalitatief goed einde te brengen, zal de afspraak naar een ander tijdstip verplaatst worden. Houd er rekening mee dat dit niet altijd op korte termijn in te plannen is.
De behandeling zal echter wel volledig in rekening gebracht worden.
3. Annuleren
U kunt tot 24 uur van te voren uw afspraak telefonisch annuleren of verzetten. Indien je een afspraak op maandag hebt en deze wilt annuleren, dien je dit uiterlijk voor zaterdag 15.00 uur door te geven.
Tijdens het geven van een behandeling wordt de telefoon niet opgenomen, je kunt dan een bericht inspreken op de voicemail. Wanneer je later annuleert, ben ik genoodzaakt 50% van de behandeling in rekening te brengen.
Bij een No Show wordt 50% van de geplande behandeling gefactureerd. Indien je later annuleert of de afspraak vergeet zal de eerste keer 50% van de behandelkosten in rekening gebracht worden. Bij een herhaling zullen de gehele behandelkosten in rekening gebracht worden.
4. Betaling
Alle gemelde prijzen op deze website zijn inclusief BTW. Aanbiedingen in advertenties zijn geldig in de aangegeven looptijd en/of zolang de voorraad strekt. De cliënt dient direct na afloop van de behandeling de betaling van de behandeling en eventuele producten per pintransactie of contant of te voldoen.
5. Huisregels
- De salon is 100% rookvrij.
- Ik geef geen behandelingen bij:
- Koorts/Koortslip
- Griep of verkoudheid
- Besmettelijke huidziekten
- Hygiëne is in de salon belangrijk; ik verzoek je daarom geen huisdieren mee te brengen.
- Kinderen zijn welkom in overleg. Kinderen jonger dan 16 jaar worden alleen behandeld onder begeleiding van een ouder of verzorger.
- Indien u langs wilt komen voor een kadobon, product, huidanalyse of algemene informatie verzoek ik je vriendelijk om van te voren een afspraak te maken om teleurstellingen te voorkomen.
6. Producten retourneren
Retourneren of ruilen van aangeschafte producten kan alleen binnen 8 dagen na aankoop, mits het product ongeopend en/of ongebruikt is.
7. Aansprakelijkheid
Beauty by Mo is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, ontstaan doordat de schoonheidsspecialiste is uitgegaan van door de cliënt verstrekte onjuiste en/of onvolledige informatie over relevante lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden of vrijetijdsbesteding. Beauty by Mo is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de cliënt heeft meegenomen naar de salon.
8. Informatie
De cliënt dient ten alle tijden iedere ( medische) verandering die van invloed kan zijn op de behandeling en/of het gebruik van producten aan de schoonheidsspecialiste door te geven. Dit omdat veranderingen het resultaat van een behandeling en/of gebruik van producten kan beïnvloeden. Indien de cliënt nalatig is geweest in het verstrekken van relevante informatie ligt de verantwoordelijkheid bij de cliënt.
9. Persoonsgegevens & privacy
De cliënt voorziet Beauty by Mo vóór de eerste behandeling van alle gegevens, waarvan de schoonheidssalon aangeeft dat deze noodzakelijk zijn of waarvan de cliënt redelijkerwijs behoort te begrijpen dat deze noodzakelijk zijn voor het zorgvuldig uitvoeren van de behandelingen. Beauty by Mo neemt de persoonlijke gegevens van de cliënt op in een geautomatiseerd systeem en op een klantenkaart. Beauty by Mo behandelt de vertrouwelijke gegevens van de cliënt volgens de richtlijnen in de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Beauty by Mo zal gegevens van de cliënt niet verkopen of verhuren aan derden zonder schriftelijke toestemming vooraf van de cliënt.
10. Klachten of ontevreden?
Beauty by Mo doet er alles aan om goede kwaliteit diensten en producten aan te bieden maar het kan een keer voorkomen dat u niet tevreden bent. Ik stel het zeer op prijs dat u het mij laat weten indien je een klacht hebt zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.